עונת הדוחות בבורסה האמריקנית: מיקרוסופט מכה את התחזיות

בדו"ח הכלכלי לרבעון הראשון הציגה החברה רווחים של 61.9 מיליארד דולר ועקפה את תחזיות האנליסטים • בעקבות כך המניה שלה עלתה ביותר מ-5% במסחר המאוחר • אחת המתחרות של מייקרוסופט - חברת אינטל - הציגה נתונים חלשים והיא מאבדת מערכה במסחר המאוחר קרוב ל10%

מייקרוסופט. מכה את התחזיות בבורסה. צילום: אי.פי

עונת הדוחות הכלכליים לרבעון הראשון של שנת 2024 ממשיכה לעשות רעש בעולם ההייטק.

מיקרוסופט מפרסמת הלילה (חמישי), בסיום המסחר בבורסות בארה״ב, את הדו"ח הכלכלי לרבעון הראשון - ומכה את התחזיות. בעקבות כך המנייה מזנקת במסחר המאוחר ביותר מ-5%.

הנשיא ביידן נפגש עם בכירים ממיקרוסופט וגוגל. // ארכיון | רויטרס

בדיווחי החברה לבורסה הציגה מייקרוסופט רווחים של 61.9 מיליארד דולר ועקפה את תחזיות האנליסטים שחזו כי החברה תסיים את הרבעון ברווח של קצת יותר מ-60 מיליארד.

בנוסף, שורת הרווח למניה שהציגה החברה עמד על 2.94 דולרים, גם במקרה הנ״ל הצליחה החברה של טים קוק לעקוף את הצפי של האנליסטים כי יסגרו את הרבעון הראשון בשווי של 2.82 דולרים למניה אחת.

הבורסה בוול סטריט, צילום: צילום: אי.אף.פי

גם חברת האם של גוגל, אלפבית, הציגה דוחות פיננסיים נהדרים ברבעון הראשון של 2024 ודיווחה כי לראשונה בתולדותיה תחלק דיווידנדים. החברה דיווחה על גידול של 15% בהכנסות המסתכמות ביותר מ-80 מיליארד דולרים ורווח נקי של 23.66 מיליארד דולר.
על פי הודעת החברה חלוקת הדיווידנדים תעשה לפי שווי של 20 סנט למניה וגם היא מזנקת במסחר המאוחר ביותר מ-11%.

אינטל. יצרנית השבבים הוותיקה מעלה הילוך בתחום הבינה המלאכותית, צילום: רויטרס

אחת המתחרות של מייקרוסופט - חברת אינטל - הציגה הערב נתונים חלשים והיא מאבדת מערכה במסחר המאוחר קרוב ל10%.

כזכור, אתמול פרסמה מטא, בעלת השליטה בפייסבוק את הדו״חות שלה והציגה נתונים חלשים יחסים ביחס לצפי האנליסטים. במסחר בבורסה בניו יורק צללה מניית פייסבוק ביותר מ-10% וגררה את המדדים המובילים כלפי מטה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר